 |
Szukaj |
 |
|
 |
Kategorie |
 |
|
 |
Producenci |
 |
|
|
|
 |
Partnerzy |
 |
|
|
|
 |
I. Postanowienia ogólne.
- Sklep internetowy, działający pod adresem www.wedkarskisprzet.pl prowadzony jest przez Krzysztofa Stępczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą WSPL Krzysztof Stępczyński z siedzibą w Szczecinie, przy ulicy Pomarańczowej 7/11 [adres do korespondencji: Sklep wedkarskisprzet.pl [C. H. Helios III], ul. Rydla 51, 70-783 Szczecin]. Firma WSPL Krzysztof Stępczyński zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEIDG] prowadzonej przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.
- Użytkownik - osoba zalogowana w bazie danych sklepu www.wedkarskisprzet.pl.
- Klient - osoba, która dokonała zakupu w sklepie www.wedkarskisprzet.pl.
- Sklep prowadzi wysyłkową sprzedaż towarów zamawianych telefonicznie lub za pośrednictwem sieci Internet. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionych uprzednio towarów.
- Użytkownikiem/Klientem sklepu może być:
- osoba fizyczna
- osoba prawna
- osoby małoletnie, za zgodą rodziców lub opiekunów
- Komplet danych teleadresowych znajduje się na zakładce KONTAKT
II. Rejestracja.
- Rejestracja polega na wypełnieniu odpowiedniego formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie sklepu.
- Rejestracja w sklepie jest równoznaczna z akceptacją przez Użytkownika postanowień niniejszego regulaminu
- Równocześnie Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji ze sklepu niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mailowy.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są przetwarzane przez firmę WSPL Krzysztof Stępczyński z siedzibą w Szczecinie przy ul. Pomarańczowej 7/11, adres do korespondencji: Sklep wedkarskisprzet.pl [C. H. Helios III], ul. Rydla 51, 70-783 Szczecin.
- Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia (wysłania zamówienia). Dodatkowo jeżeli Użytkownik wyrazi taką chęć, może zapisać się na specjalny biuletyn rozsyłany drogą mailową, informujący o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep. Opcja ta jest dobrowolna i nie jest warunkiem koniecznym rejestracji ani złożenia zamówienia.
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Prawa dostępu do danych:
a) Każdy użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronach, www.wedkarskisprzet.pl. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
- Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
- Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
III. Sposoby płatności
Sklep umożliwia następujące formy płatności za zamówiony towar:
- przedpłata - przelew bankowy na konto sklepu [nr. konta: 46 1750 0012 0000 0000 3104 7617 Raiffeisen Polbank],
- przy odbiorze - należność pobiera kurier, przy dostarczeniu towaru.
- przedpłata za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl - umożliwia zapłatę szybkimi przelewami z większości polskich banków, a także zapłatę za pośrednictwem kart płatniczych oraz systemu PayPal. Pełną i aktualną listę obsługiwanych metod płatności można zobaczyć na stronie Przelewy24.pl.
IV. Realizacja zamówienia
- Zamówienia są przyjmowane do realizacji po otrzymaniu od użytkownika odpowiedniego formularza dostępnego na stronie www.wedkarskisprzet.pl. Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem zwrotną wiadomość, potwierdzającą złożenie zamówienia.
- Proces realizacji zamówienia zależny jest od formy płatności wybranej przez klienta:
- przy przedpłacie na konto zamówienie realizowane jest natychmiast po wpłynięciu przedpłaty na konto bankowe sklepu. W celu przyspieszenia realizacji zamówienia Klient może przesłać drogą mailową wiarygodne potwierdzenie wykonania przelewu (np. w formie dokumentu PDF generowanego przez bank Klienta). Jeżeli w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia przedpłata nie wpłynie na konto bankowe sklepu, zamówienie może zostać anulowane.
- przy zamówieniach płatnych przy odbiorze natychmiast po otrzymaniu zamówienia.
- przy zapłacie za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl natychmiast po otrzymaniu przez sklep od serwisu potwierdzenia otrzymania wpłaty od Klienta.
- Po wysłaniu zamówienia klient otrzymuje emaila z wiadomością o wysłaniu przesyłki.
- Czas realizacji dostawy wynosi standardowo od 1 do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia - przy płatności za pobraniem lub od daty wpłynięcia zapłaty na konto bankowe sklepu przy zapłacie przelewem. Czas ten może ulec zmianie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, o których sklep informuje klienta drogą telefoniczną lub mailową.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania zamówienia przez sklep.
- Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub emailowy ze sklepem.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że jeden towar występuję często w różnych rozmiarach - cena poszczególnego rozmiaru może być inna, niż rozmiaru podstawowego. Należy dokładnie sprawdzić cenę zamawianego rozmiaru, przed złożeniem zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
V. Wysyłka i zwroty
- Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej (usługa Pocztex)) lub firm kurierskich InPost oraz DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty złożonego zamówienia w siedzibie sklepu. O sposobie wysyłki decyduje klient w momencie składania zamówienia.
- Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy. Poczta Polska - Pocztex Kurier 48 - czas dostawy do 2 dni roboczych, Pocztex Kurier 24 - czas dostawy 1 dzień roboczy. Firma kurierska InPost - czas dostawy 1 dzień roboczy. Firma kurierska DPD - czas dostawy 1 dzień roboczy.
- Minimalna wartość złożonego zamówienia to 25 zł.
- Przy zamówieniu na łączną kwotę powyżej 400 zł koszt wysyłki pokrywa sklep.
- Koszt wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej (usługa Pocztex) oraz firmy kurierskiej InPost jest zależny od rozmiaru zamówionych przez klienta przedmiotów.
Obliczany jest on automatycznie przez sklep w momencie składania zamówienia.
Koszt wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD jest stały, niezależnie od gabarytów zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłek można znaleźć w dziale WYSYŁKA
- Klient jest zobowiązany przed przyjęciem przesyłki sprawdzić jej stan, czy nie ma uszkodzeń opakowania
(rozerwane, zgniecione, itp.) wskazujących na uszkodzenie w czasie transportu lub prób ingerencji osób trzecich.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśma jest zerwana należy nie przyjmować
przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
- W przypadku reklamacji zakupionego u nas sprzętu objętego gwarancją należy przesłać go na swój koszt do siedziby naszego sklepu [Sklep wedkarskisprzet.pl [C. H. Helios III], ul. Rydla 51, 70-783 Szczecin]
z dołączoną i podpisaną przez kupującego kartą gwarancyjną (o ile produkt posiadał kartę gwarancyjną)oraz wydrukowanym i wypełnionym Protokołem reklamacyjnym.
Protokół ten można pobrać wybierając poniższy link:
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY
Po rozpatrzeniu reklamacji przez gwaranta (producenta) i uznaniu jej za zasadną produkt zostanie naprawiony lub w szczególnych sytuacjach wymieniony na wolny od wad i przesłany na adres kupującego za pośrednictwem sklepu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa sklep.
- Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady
w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej z sklepem na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Formularz ten dostępny jest do pobrania i wydrukowania pod poniższym linkiem:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sklep zwraca Klientowi koszt zakupu produktu + koszt jego wysyłki. Koszt odesłania produktu nie podlega zwrotowi.
- Sklep nie przyjmuje paczek z reklamacjami lub zwrotami towaru wysyłanymi do Sklepu z płatnością przy odbiorze.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie są objęte rękojmią, a część gwarancją producenta.
- Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego
przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę
za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
|
 |
|
|